ساخت وبلاگ حرفه ای خرید بک لینک
بستن تبلیغات [X]
گزارش کاراموزی تجزیه و تحلیل سیستم شركت

گزارش کاراموزی تجزیه و تحلیل سیستم شركت

يکشنبه 12 دی 1395
20:02

گزارش کاراموزی تجزیه و تحلیل سیستم شركت در 65 صفحه ورد قابل ویرایش
دسته بندی کسب درآمد و بازاریابی - کارآفرینی - کارآموزی
بازدید ها 3
فرمت فایل doc
حجم فایل 44 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 65
گزارش کاراموزی تجزیه و تحلیل سیستم شركت

فروشنده فایل

کد کاربری 2357
کاربر

شناخت وتحلیل ساختار سازمانی وضع موجود

همانطور كه ملاحظه میشود كل شركت به دو بخش تولیدی و غیر تولیدی تقسیم شده است كه هر دو بخش مستقیماتحت نظر مدیریت عامل می‌باشند بخش تولیدی از قسمتهایی نظیر تاسیسات ، تعمیرات و نگهداری ، كنترل كیفیت و بخش غیر تولیدی از قسمتهای تداركات، امور مالی، وامور بازرگانی واداری تشكیل شده است .

در طراحی مجدد ساختار سازمانی با توجه به الزامات موجود مجموعه بخش تولیدی خود باید به سه قسمت عمده تفكیك شود . كه این سه بخش عبارتند از :

بخش تولید اكسل پیكان

بخش تولید اكسل پژو

بخش تولید كرانویل – پینیون

چارت جدید به این دلیل بوجود آمده است كه هر یك از این محصولات با توجه به خصوصیات فیزیكی و تكنولوژی ساخت از یكدیگر متفاوت بودند و نیاز مندیهای خاص خود را دارد كه با توجه به این موضوع مدیریت واحد آنها اشكالاتی را در عمل بوجود می‌آورد كه لزوم تغییر در ساختار سازمانی را ایجاب می‌كرد .

شناخت و تحلیل منظور، خط مشی و اهداف كیفی وضع موجود

در زمینة شناخت و تحلیل خط مشی و اهداف كیفی و منظور های سازمانی در شركت صنعتی محورسازان ایران خودرو می توان به برخی نكات اشاره نمود .

1 ـ رسالت و اهداف سازمان با توجه به وضع موجود شركت كاملاً‌ مناسب به نظر می رسد تنها نكته ای كه دراین بند از خط مشی كیفی سازمان مورد توجه واقع نشده گسترش فعالیتهای شركت در زمینة توسعة محصولات جدید و گسترش فعالیتهای شركت غیر از زمینة تولید اكسل خودروهای بنزینی می باشد كه با توجه به توان بالقوة شركت برای حصول این امر رسیدن به آن دور از دسترس نیست یعنی شركت می تواند محصولای غیر از اكسل نیز تولید نماید و روانه بازار كند و سازمان را هر چه بیشتر و بهتر توسعه دهد .

2 ـ در زمینة دیدگاه شركت كه در بند دوم خط مشی و اهداف ذكر شده است طرح سعی كرده است كه بر اساس مدل TQM دكتر اوكلند با تاكید بر تعهد مدیران شركت ، عزم و ارادة مدیران شركت را در بسط و توسعة فرهنگ كیفیت كه در آن جابه نام فرهنگ بهبود مستمر و پیش گیری از عیوب یاد شده بیان كند و آنرا در كلیة سطوح و فرآیندهای سازمان بسط داده است .


تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ایران دانشجو است.