ساخت وبلاگ حرفه ای خرید بک لینک
بستن تبلیغات [X]
گزارش کاراموزی نمایندگی ایران خودرو

گزارش کاراموزی نمایندگی ایران خودرو

يکشنبه 12 دی 1395
20:10

گزارش کاراموزی نمایندگی ایران خودرو در 42 صفحه ورد قابل ویرایش
دسته بندی کسب درآمد و بازاریابی - کارآفرینی - کارآموزی
بازدید ها 8
فرمت فایل doc
حجم فایل 457 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 82
گزارش کاراموزی نمایندگی ایران خودرو

فروشنده فایل

کد کاربری 2357
کاربر

فهرست

عنوان صفحه

تاریخچه شركت ایران خودرو

معاونت خودروی سواری

گواهینامه بین اللملی اخذ شده

مدیریت بدنه سازی

ایران خودرو و نیروی انسانی

ایران خودرو و خدمات پس از فروش

ایران خودرو و فعالیت های صادراتی

معرفی محصول

میل لنگ

ساختمان میل لنگ

انواع میل لنگ

شاتون

اجزای شاتون

بررسی نقش موتور میل لنگ ها در موتورهای دیزلی چند زمانه

مشكلات صنعت قالب سازی میل لنگ در ایران

خود مهارهاservos

اسیت و دنده ی خلاص

دنده ی سرعت سنگین

دنده سرعت دوم((overdrive

دنده سنگین دستی

دنده عقب Reverse

تصاویری از ماشینهای ساخت ایران خودرو

منابع

تاریخچه شركت ایران خودرو

نام شركت :

تاریخ تاسیس :

میزان سرمایه :

میزان سهام :

نیروی انسانی : 12039 نفر

مساحت : 3450000 متر مربع

شركت ایران خودرو (سهامی عام ) در 27 مرداد سال 1341 و با سرمایه اولیه یك صد میلیون ریال و با یك هزار سهم هزار ریالی تاسیس شد و در شهریور همان سال تحت شماره 8352 در اداره ثبت شركت های تهران به ثبت رسید و از مهر ماه سال 1342 فعالیت خود را با تولید اتوبوس آغاز كرد . شركت در سال 1345 اجازه تاسیس كارخانه ساخت انواع اتومبیل سواری از نوع چهار سیلندر را دریافت كرد و پس از استقرار تجهیزات مربوط به تولید آخرین مدل اتومبیل هیلمن با انواع پیكان با ظرفیت اولیه سالانه 6 هزار دستگاه ، اولین اتومبیل سواری به تولید رسید .

شركت ایران خودرو كه فعالیت خود را با تولید سواری پیكان ، اتوبوس و مینی بوس آغاز كرد به مرور زمان به تنوع و حجم تولیدات خود افزود به طوری كه در سال 1379 با تولید 176000 دستگاه خودرو برای چهارمین سال متوالی موفق به شكستن ركورد تولید خود شد و علاوه برآن موفق شد به میزان قابل توجهی كمیت و كیفیت محصولات خود را افزایش دهد .

شركت ایران خودرو در حال حاضر با در اختیار داشتن 70% از سهم تولید و بازار خودرو وبزگترین تولید كننده خودرو در كشور به شمار می رود . فعالیتهای شركت را از بدو تاسیس تاكنون می توان به سه دوره زمانی تقسیم نمود :

الف : از سال 1342 تا 1357

در این سالها سیاست افزایش عرضه از طریق مونتاژ بر صنعت خودرو ، از جمله شركت ایران خودرو حاكم بود ، چرا كه از یك سو نیاز بازار مصرف روند افزایشی داشت و از سوی دیگر زیربناهای لازم برای تحقق تولید داخلی وجود نداشت . در این دوره بالغ بر 631500 دستگاه انواع خودرو در این شركت مونتاژ وبه بازار عرضه شد .

ب : از سال 1358تا 1368

طی این سالها محدودیت های ناشی از محاصره اقتصادی و همچنین جنگ تحمیلی باعث شد تا تولید خودرو از فراز و نشیب قابل ملاحظه ای بر خور دار گردد . مجموع تولیدات شركت ایران خودرو در این دوره زمانی بالغ بر 504000 دستگاه بوده است .

پ :از سال 1369 به بعد

این سالها را باید دوران تجدید حیات صنعت خودرو سازی تلقی كرد ، در این دوره ستاد سیاستگذاری خودرو تاسیس و قانون خودرو به تصویب رسید . تدوین استراتژی صنعت خودرو در قالب برنامه پنج ساله از دیگر اقدامات برجسته ای بود كه در جهت حمایت و هدایت این تلاش ارزنده صورت پذیرفت.


تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ایران دانشجو است.